Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Chrudim / Administrativa-asistentka advokátní kanceláře

Administrativa-asistentka advokátní kanceláře

Mgr. Radka Vodičková nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativa-asistentka advokátní kanceláře. Práce na zkrácený úvazek s pružnou pracovní dobou. Dohoda o provedení práce/Dohoda o pracovní činnosti na dobu neurčitou s ohodnocením od 120 do 130 Kč/hod. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Mgr. Radka Vodičková-01, okres Chrudim. Nástup možný od 1.5.2021. Další informace Vám poskytne Mgr. Radka Vodičková.

Zaměstnavatel: Mgr. Radka Vodičková
Místo výkonu práce: Chrudim
Platové ohodnocení: 120 – 130 Kč / hod.
Typ pracovního vztahu: Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 30
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Havlíčkova č.p. 147, Chrudim II
výborná znalost českého jazyka, práce na PC - WORD, EXCEL, Outlook, software POHODA, internet, psaní na PC dle diktátu, příjemné vystupování, ochota učit se, výhodou zkušenost - práce v justici či sekretářské práce
První kontakt učiňte, prosím, osobně přímo na provozovně dne 30. 4. 2021 od 14 hod.

První kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Radka Vodičková
Telefon: 773 803 415
E-mail: advokatvodickova@seznam.cz

Referenční číslo ÚP: 21438720781
Poslední aktualizace: 23.4.2021

Podobné pracovní nabídky

Expedo s.r.o. – Tuněchody
27.4.2021 · 28 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 14.5.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů