REFERENT ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ V DOPRAVĚ
Město Chrudim nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici REFERENT ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ V DOPRAVĚ. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 23 390 do 34 370 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Město Chrudim, okres Chrudim. Nástup možný od 15.2.2023. Další informace Vám poskytne Ing. Jitka Kandusová, , tel.: 469 657 710, e-mail: .
Zaměstnavatel:
Město Chrudim
Místo výkonu práce:
Chrudim
Platové ohodnocení:
23 390 – 34 370 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Od 15.2.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Chrudim
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Požadavky zaměstnavatele: kvalifikace dle § 111 odst. 1 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (dále jen zákon), tj. vysokoškolské vzdělání nejméně v magisterském studijním programu v oboru právo na vysoké škole v ČR nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu v jiné oblasti za následného splnění zkoušky odborné způsobilosti provedené u Ministerstva vnitra, středoškolské vzdělání za splnění podmínky § 112 odst. 9 zákona (k 1. 1. 2023 dosáhne uchazeč 50 let věku a 10 let praxe v projednávání přestupků), praxe ve veřejné správě (zejména v oblasti přestupkové agendy), orientace v zákonech č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, vše ve znění pozdějších předpisů, znalost práce na PC (MS Office, internet), komunikativnost, asertivita, schopnost samostatné práce, řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů.
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 3. 2. 2023.
První kontakt na výběrovém řízení: Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Jitka Kandusová
Telefon: 469 657 710
Referenční číslo ÚP:
26759760735
Poslední aktualizace:
20.1.2023