Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Chrudim / Asistent/ka místostarostů, úsek sekretariátu

Asistent/ka místostarostů, úsek sekretariátu

Město Chrudim nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistent/ka místostarostů, úsek sekretariátu. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 20 130 do 29 520 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Městský úřad Chrudim, okres Chrudim. Nástup možný od 1.7.2023. Další informace Vám poskytne Ing. Jitka Kandusová, , tel.: , e-mail: .

Zaměstnavatel: Město Chrudim
Místo výkonu práce: Chrudim
Platové ohodnocení: 20 130 – 29 520 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Od 1.7.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Chrudim
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost
Další požadavky zaměstnavatele: minimálně středoškolské vzdělání, výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem), orientace v zákoně o obcích a organizační struktuře Městského úřadu Chrudim, komunikativnost, smysl pro pořádek, přesnost a pečlivost, schopnost organizace práce a stanovení priorit, časová flexibilita a samostatnost, vysoké pracovní nasazení, aktivní znalost práce s PC (MS Office), zvládnutí telefonické a e-mailové komunikace na úrovni, příjemné vystupování, praxe ve veřejné správě výhodou
Nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 9. 6. 2023, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova Městského úřadu Chrudim, Pardubické ul. 67, I. patro) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte "Výběrové řízení - asistent/ka místostarostů OKT") na adresu: Městský úřad Chrudim Ing. Jitka Kandusová vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim

Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Jitka Kandusová

Referenční číslo ÚP: 27479160750
Poslední aktualizace: 17. 5. 2023

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 6.6.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů