Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Chrudim / Vedoucí Odboru kanceláře tajemníka

Vedoucí Odboru kanceláře tajemníka

Město Chrudim nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Vedoucí Odboru kanceláře tajemníka. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 27 520 do 40 120 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Městský úřad Chrudim, okres Chrudim. Nástup možný od 1.10.2023. Další informace Vám poskytne Ing. Jitka Kandusová, , tel.: , e-mail: .

Zaměstnavatel: Město Chrudim
Místo výkonu práce: Chrudim
Platové ohodnocení: 27 520 – 40 120 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Od 1.10.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Chrudim
Charakteristika pracovní pozice vedoucího Odboru kanceláře tajemníka:
vede Odbor kanceláře tajemníka a odpovídá za jeho činnost, zejména: koordinuje, řídí a kontroluje činnost oddělení a úseků Odboru kanceláře tajemníka a plní úkoly zadané vedením úřadu a orgány města v samostatné i přenesené působnosti v oblasti personální a platové agendy, vzdělávání zaměstnanců, hospodářské správy, požární ochrany a krizového řízení, informatiky, vnějších vztahů, právních záležitostí, vidimace a legalizace a agendy Czech POINTU; vytváří samostatně vnitřní předpisy úřadu (organizační řád, pracovní řád), případně spolupracuje na vytváření dalších vnitřních předpisů a jejich zavádění do praxe úřadu; samostatně sestavuje rozpočet Odboru kanceláře tajemníka, průběžně kontroluje jeho čerpání, vykonává funkci příkazce operací, podává návrhy na rozpočtová opatření; samostatně organizuje a metodicky zajišťuje agendu výběrových řízení na volná pracovní místa v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.; realizuje koncepční záměry vedení města, samostatně zpracovává podklady pro jednání Rady města a Zastupitelstva města, vyplývající z působnosti odboru; koordinuje zapojení odboru v metodách řízení kvality - CAF, Benchmarkingová iniciativa.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka podle § 4 zákona: státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost, splnění předpokladů stanovených zvláštním zákonem č. 451/1999 Sb. (uchazeč není evidován jako osoba uvedená v § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČSFR, ČR a SR. Skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. a) a b) tohoto zákona dokládá občan osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra ČR, skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. d) až h) čestným prohlášením).
Další požadavky: Požadavky stanovené vedoucím úřadu pro toto výběrové řízení: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (vzdělání v právním, ekonomickém oboru či oboru zaměřeném na veřejnou správu je výhodou); nejméně pětiletá praxe při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu nebo při výkonu správních činností (v přenesené i samostatné působnosti) v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku; nejméně tříletá praxe jako vedoucí zaměstnanec; velmi dobrá znalost právních norem, souvisejících s vykonávanou činností, zejména zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 312/2000 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce; orientace v oblasti veřejné správy, v problematice veřejných zakázek, rozpočtové skladby, ochrany osobních údajů (GDPR), v organizační struktuře MěÚ Chrudim, a v působnosti odborů, zejména Odboru kanceláře tajemníka; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet); řidičský průkaz skupiny B - výhodou.
Osobnostní předpoklady: velmi dobré organizační a řídící schopnosti, strategické uvažování; schopnost týmové i samostatné práce, schopnost rozhodování, ochota vzdělávat se, odolnost proti stresu; umění jednat s lidmi, schopnost motivovat zaměstnance; dobrý písemný a ústní projev, výborná znalost českého jazyka podmínkou (formulace textů, pravopis); velmi dobré komunikační schopnosti, odpovědnost, spolehlivost, důslednost

První kontakt učiňte, prosím, na výběrovém řízení - přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 25. 9. 2023 - více o výběrovém řízení na: www.chrudim.eu.

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Jitka Kandusová

Referenční číslo ÚP: 28042160778
Poslední aktualizace: 28. 8. 2023

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 21.9.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů