Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Chrudim / Rada – poradce/konzultant dávek NSD v Oddělení NSD I.

Rada – poradce/konzultant dávek NSD v Oddělení NSD I.

Úřad práce České republiky nabízí volné pracovní místo na pozici Rada – poradce/konzultant dávek NSD v Oddělení NSD I.. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 790 do 35 770 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Úřad práce České republiky - ÚP ČR, kontaktní pracoviště Chrudim, okres Chrudim. Nástup možný od 1.9.2025. Další informace vám poskytne Mgr. Jana Bezdičková, tel.: 950 119 300, e-mail: jana.bezdickova@uradprace.cz.

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Chrudim

Ředitel Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Pardubicích, v přenesené působnosti služebního orgánu v souladu s § 14 odst. 6 ZSS a ve spojení s platným služebním předpisem – Přenesení rozhodování
na představené na Úřadu práce České republiky, vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada
– poradce/konzultant dávek NSD v Oddělení NSD I. Odboru Kontaktního pracoviště Chrudim
Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Pardubicích, se služebním působištěm
v Chrudimi, ID 11014044.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
- Poskytování konzultace a poradenství klientům v oblasti nepojistných sociálních dávek.
- Příjem žádostí o nepojistné sociální dávky, primárně dávky státní sociální podpory, dávky
pěstounské péče a dávky náhradního výživného, vykonávání úkonů orgánu prvního stupně
ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních
řídících aktů či pověření. Posuzování podkladů pro správní řízení a provádění důkazů
potřebných ke zjištění stavu věci.
- Řádné vedení spisové dokumentace, zajištění včasného zpracování podkladů pro výplatu
dávek.
- Provádění místního šetření pro účely nepojistných sociálních dávek.
- Zajištění koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se
v rámci Evropské unie.
- Zajišťování předarchivní péče o písemnosti včetně digitalizace písemností a následných
úkonů souvisejících s archivací a přípravou skartačního řízení podle příslušných předpisů.
- Spolupráce se státními a nestátními subjekty, zaměstnavateli, komunikace s ostatními
pracovišti úřadu práce a dalšími místně příslušnými správními orgány (soudy, policií ČR,
OSSZ, FÚ, exekutorskými úřady atd.) a zpracování odpovědí v rámci součinností.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. září 2025.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-textplatne-od-1-1-2025.aspx

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 17. července 2025,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –Kunětické 2011, 530 02 Pardubice,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu
podatelna.pa@uradprace.cz, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/87175-78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky
Místo výkonu práce: Chrudim
Platové ohodnocení: 24 790 – 35 770 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Od 1.9.2025
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Jana Bezdičková, ředitelka kontaktního pracoviště Chrudim
Telefon: 950 119 300
E-mail: jana.bezdickova@uradprace.cz

Referenční číslo ÚP: 31560640711
Poslední aktualizace: 7. 7. 2025

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 9. 7. 2025.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů