IT specialista podnikového řešení
ALUKOV a.s. nabízí volné pracovní místo v oboru informačních technologií na pozici IT specialista podnikového řešení. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 50 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je ALUKOV a.s., okres Chrudim. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Sylva Novotná, tel.: 733 788 505, e-mail: s.novotna@alukov.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Orel
Do našeho týmu hledáme zkušeného Microsoft 365 specialistu. Hledáme někoho, kdo se nebojí převzít zodpovědnost, rád komunikuje a umí navrhovat a implementovat efektivní řešení.
Co bude náplní Vaší práce?
Asistence při plánování a realizací IT projektů, včetně migrací a aktualizací
Udržování aktuální dokumentace, konfigurace a postupů při správě a užívání systémů
Poskytování technického vedení a školení pracovníkům společnosti
Podpora a rozvoj digitalizačních procesů společnosti
Plnění daných operativních úkolů souvisejících s danou pozicí
Implementace aplikací M365 v procesech společnosti. Teams, Outlook, OneDrive
Udržování a správa centralizace Cloudových dat OneDrive a SharePoint
Správa ERP, komunikace s dodavateli software
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Zkušenost s podporou prostředí Microsoft 365, včetně dobrého porozumění klíčových aplikací a služeb
Vynikající dovednosti v oblasti odstraňování a řešení problémů
Silné komunikační a interpersonální dovednosti, schopnost efektivně komunikovat technické informace i netechnickým uživatelům
Schopnost samostatné práce i práce v týmu, nacházet řešení a věci dotahovat
Analytické schopnosti
Výbornou orientaci v Microsoft 365
Přehled v systémech podnikových řešení EP, CRM
Co může být Vaší výhodou jako žadatele?
Všeobecná znalost programování a programovacích jazyků Java, JavaScript, C#, Power Fx
Znalost prostředí Power Platform, SharePoint, Azure, Dynamics365
Zkušenost s implementací aplikačních produktů M365 a D365
Znalost s administrací M365 a D365
Všeobecná orientace v IT prostředí od HW po SW
Znalost o orientace v MS SQL, Oracle, MySQL
Znalost aplikací, Pohoda, RON, Team assistant, Webdispečink
Znalost nástrojů pro vývoj VisualStudio a JetBrains
Orientace ve strojírenské výrobě
Pokud máte některé z těchto znalostí bude pro Vás práce v naší společnosti jen běžnou činností, pokud ne postupně u nás tyto znalosti získáte.
Co Vám můžeme nabídnout?
jedinečnou příležitost uplatnění v silné stabilní a neustále rostoucí společnosti
práci na pracovní smlouvu
možnost kariérního postupu
motivační finanční ohodnocení
Odměny a prémie podle výkonu a výsledků
vzdělávací kurzy, školení
silnou firemní kulturu
flexibilní pracovní dobu
závodní stravování
zaměstnanecké výhody (bonusy/prémie, občerstvení na pracovišti, firemní výrobky za výhodnou cenu, firemní akce a mnoho dalšího)
možnost Home office
termín nástupu: dle domluvy
Jestli Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Závodní stravování, občerstvení na pracovišti, firemní výrobky za výhodnou cenu, 5 týdnů dovolené; mobilní telefon, prémie, kariérní růst,
zázemí stabilní české firmy (na trhu již od roku 1995), která nesnižuje mzdy;
představujeme jistotu, poskytujeme bezpečí a na zaměstnancích nám záleží.
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle nebo na e-mailové adrese.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
ALUKOV a.s.
Místo výkonu práce:
Orel
Platové ohodnocení:
50 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Sylva Novotná
Telefon: 733 788 505
E-mail: s.novotna@alukov.cz
Referenční číslo ÚP:
31570500761
Poslední aktualizace:
8. 7. 2025